BAYBURT BELEDİYE BAŞKANLIĞI ETİK KOMİSYONU

5176 Sayılı Kanuna dayanılarak hazırlanan ve 13.04.2005 tarihinde yürürlüğe giren Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri İle Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Yönetmeliğin 29. maddesi gereğince Kurum ve kuruluşlarda etik kültürünü yerleştirmek ve geliştirmek, personelin etik davranış ilkeleri konusunda karşılaştıkları sorunlarla ilgili olarak tavsiyelerde ve yönlendirmelerde bulunmak ve etik uygulamaları değerlendirmek üzere, daha önceden oluşturulmuş olan etik komisyonu 16.04.2019 tarih ve 128 sayılı olur yazısıyla güncellenerek Başkanlığımızca idari görevliler arasından aşağıdaki personelden Bayburt Belediye Başkanlığı Etik Komisyonu oluşturulmuştur.

FAALİYETLER

Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri İle Başvuru Usul ve Esasları Hakkındaki Yönetmeliğin yürürlüğe girdiği tarihten sonra Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi tüm personele imzalatılarak özlük dosyalarına konulmuştur. Göreve yeni başlayan personellere de görevlerine başladıkları tarihten itibaren imzalatılarak özlük dosyalarına konulmaya devam edilmektedir. Hizmet içi eğitim programlarına etik konuların dahil edilmesine karar verilmiştir.

ETİK KOMİSYON ÜYELERİ

Başkan : Nesimuttin SELÇUK (Belediye Başkan Yardımcısı)
Telefon : 0458 211 25 02 / 102
Komisyon Üyesi : Abdulmuttalip GÜZEL (İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü)
Telefon : 0458 211 25 02 / 126
Komisyon Üyesi : Hakkı HAŞLAK (Yazı İşleri Müdürü)
Telefon : 0458 211 25 02 / 109

MEVZUAT

• 5176 Sayılı Kamu Görevlileri Etik Kurulu Kurulması ve Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun (08.06.2004 tarihli Resmi Gazete)
• Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri ile Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik (Yürürlük tarihi 13/04/2005)